Tilauksista kohti tuloksia – oikea maksukumppani siivittää kasvua
Kaikki liiketoiminta lähtee maksamisesta, tiivistää Walleyn myyntijohtaja Juha Einesalo. Millaisia asioita yrityksen tulee ottaa huomioon valitessaan maksuratkaisujen tarjoajaa? Entä millaisia vaikutuksia kumppanin valinnalla voi olla oman yrityksen liiketoimintaan?
Walley tarjoaa maksuratkaisuja suurille verkkokauppiaille ja myymälöille Pohjoismaissa. Se on yksi Norion Bank Groupin brändeistä, joka toteuttaa räätälöityjä rahoituspalveluita yrityksille ja yksityishenkilöille.
”Maksaminen on aivan kaiken liiketoiminnan mahdollistaja. Jos rahaa ei tule sisään, on kauppaa vaikea käydä. Maksuratkaisujen valinnan ja käyttöönoton ei tarvitse olla pakollinen paha, vaan parhaimmillaan ne tarjoavat lisävauhtia bisnekselle”, myyntijohtaja Juha Einesalo toteaa.
Luotettava Pohjoismainen kumppani
”Me haluamme olla yrityksille enemmän kuin palveluntarjoaja, me haluamme olla kumppani ja tarjota enemmän kuin pelkän maksuratkaisun. Teemme maksamisesta fiksumpaa, helpompaa ja turvallisempaa kauppiaille ja asiakkaille”, Einesalo kertoo.
Verkkokaupan maksutavat vaikuttavat paljon asiakkaan ostokokemukseen ja siksi Walleylla panostetaan optimaalisen ostokokemuksen toteuttamiseen. Hyvä maksupalveluntarjoaja tarjoaa tukea, räätälöityjä ratkaisuja ja luo mahdollisuudet liiketoiminnan kasvulle.
”Walley on ainoa maksupalveluiden tarjoaja, jonka valikoimasta löytyy asiakkuudenhallinnan moduuli. Loyalty Booster ja CRM-järjestelmien avulla asiakasdataa voi hyödyntää entistä paremmin esimerkiksi ostokokemuksen personoinniksi, liiketoiminnan kasvattamiseksi sekä kanta-asiakasmäärien kasvattamiseksi.”
”Me tarjoamme yksinkertaisuutta. Maksut hoituvat yhdellä sopimuksella Pohjoismaissa.”
Optimoi ja hallitse
Walleyn maksuratkaisujen avulla kauppiaat pystyvät muokkaamaan tarjoamaansa ostokokemusta entistä helpommaksi. Ostokokemusta voi optimoida laaja-alaisesti esimerkiksi verkkokaupan kassavaihetta sujuvoittamalla.
”Walley tarjoaa kumppaneilleen välittömän luottopäätöksen, jonka avulla asiakkaiden ostovoimaa voi kasvattaa. Ulkoistettu luottoriski sujuvoittaa kassavirtoja. Tilitämme Walleyn maksutavoilla tehdyt myynnit kauppiaankassaan heti seuraavana pankkipäivänä. Tilauksista tulee nopeasti tuloksia”, Einesalo toteaa.
Jo yli 400 pohjoismaista verkkokauppiasta käyttää Walleyn palveluita. Asiakkaitamme Suomessa ovat muun muassa XXL, S-Ryhmän verkkokaupat ja Verkkokauppa.com. XXL hyödyntää Loyalty Booster –ratkaisua, jonka avulla se yksinkertaistaa kanta-asiakkaksi liittymistä ja tarjoaa jäsenille joustavampia maksutapoja. S-Ryhmä luottaa Walleyyn sekä verkko- että kivijalkakaupoissaan, Verkkokauppa.comilla Walley vastaa sekä B2B että B2C ”Osta nyt, maksa myöhemmin” -toteutuksesta.
Kaipaatko apua maksuratkaisuiden kanssa? Älä jää yksin, vaan ota meihin yhteyttä!
Tilauksista kohti tuloksia – oikea maksukumppani siivittää kasvua
Millaisia asioita yrityksen tulee ottaa huomioon valitessaan maksuratkaisujen tarjoajaa?
S-Ryhmän asiakkaat löytäneet Walleyn maksutavat
Walley on noussut S-ryhmän verkkokauppojen suosituimpien maksutapojen joukkoon.
Positiivinen luottotietorekisteri tuo turvaa luotonantajalle ja -ottajalle
Kuluttajien ylivelkaantumista yritetään tästä keväästä lähtien hillitä positiivisen luottotietorekisterin avulla. Rekisterin tarkoituksena on hillitä kotitalouksien ylivelkaantumista ja auttaa yksittäistä kuluttajaa hallitsemaan talouttaan.